Nå har lille Vinni vært hos oss i fem dager. Han begynner å bli husvarm og finner stadig på noe sprell. Vi har jo som nevnt også en katt her hjemme, og i de første dagene lot vi dem være adskilt. I går prøvde vi derimot og å introdusere dem for hverandre, noe som ble en suksess. De ble ikke bestevenner med en gang og er fortsatt litt usikre på hverandre, men de fungerer fint i samme rom så da vil jeg tro det ordner seg mellom dem. Det var forventet, men likevel en lettelse å se at de fungerer sammen. 
I går hadde vi også besøk av to hunder jeg skal passe i sommer. Vinni var veldig usikker, og ettersom at han akkurat har kommet så lot vi han få slippe å hilse på nært hold. De får jo muligheten igjen i sommer. 

Vinni var med på hagearbeidet:
Når det gjelder trening så er det jo hovedsaklig pottetrening det går i. Han er veldig flink så lenge vi er flinke til å gå ofte ut med han. Jeg har også så smått begynt å introdusere han for klikkeren, og klikker for kontakt, sitt og ligg uten kommando. Innkalling (uten utgangsstilling) og kontakt er de første øvelsene jeg vil lære han. Det kommer nok noen videoer etterhvert :) 
5/15/2012 02:13:37 am

Søte bordervalpen :) Tror dere kommer til å få en fin sommer, sommervalper her best :))

Reply
Jeanette
5/15/2012 03:03:05 pm

Takk, koser meg veldig! :)

Reply
5/15/2012 04:33:37 am

Hei.
Så utrolig søt Vinni er. Blir gøy å se fargene hans når han blir større. Kos dere og nyt valpetiden

Reply
Jeanette
5/15/2012 03:03:41 pm

Tusen takk :) Ja det syns jeg også blir spennende!

Reply



Leave a Reply.